Alla inlägg den 22 september 2009

Av Frida S - 22 september 2009 23:46

Å HEJ OCH HÅÅÅÅ! Nu är jag strax klar med disken, väntar på att den ska torka och köra det sista efter min middag som består av två Billys pizza... Usch vad hemskt. Jag vill ha ris med tsatsiki och falafel.. med fetaost mmmm...

 

Allt städande får en verkligen hungrig!

Av Frida S - 22 september 2009 20:37

Kom hem från jobbet nu och satte mig direkt framför datorn för att koppla av lite. Jag är så sjukt stressad och uppjagad. Det är 3 dagar kvar tills Hasse kommer med sin pappa och ska flytta mina saker. Och jag har mycket att göra...

 

  • Städa ur hela lägenheten och gå ned med allt onödigt i källaren och packa ner allt jag ska ha med mig i säckar/lådor.
  • Hitta en bil med dragkrok som jag och min kompis som ska flytta in i min lägenhet kan låna på söndag.
  • Handla inför fredagskvällen då jag ska ha min inflyttnings/födelsedagsfest hemma hos mig och Hasse.

Allt detta innan Fredagskvällen kommer. Så säg inte att jag INTE ska vara stressad!!! Vill bara att allt ska gå så smidigt som möjligt och snabbt.

 

 

Presentation


Jag orkar inte vara söt :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards