Direktlänk till inlägg 23 september 2009

Imorgon fyller jag år

Av Frida S - 23 september 2009 20:13

Imorgon är det min födelsedag. Fyller hela 21 år. När jag föddes höll jag på att strypas av min egna navelsträng. Hade nog gjort lite akrobatik inne i mammas mage!

 

Planerna för morgondagen är simpla.
Ska upp kl 7 för att tvätta två stora påsar med kläder som är HELA min garderob, 7-11. Sedan kommer Pappa förhoppningsvist och hjälper till och flyttar lite saker hem till Hasse. Sen får vi se vad som händer. Är nästan helt klar med lägenheten nu. Måste gå och låna mammas mopp och dammsuga, tvätta fönstren och piffa det lite extra fint tills Adde kommer och ska flytta in.

 

Har vart utan Hasse nu sedan i måndags och det känns hemskt! Hade glömt hur hemskt det var att sova ensam och inte känna den där underbara närheten och värmen. Saknar hans kisse med som har blivit en vän också. Jag vill ta dit min kaffekokare och ställa på köksbänken, brygga mitt första morgonkaffe och njuta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida S - 24 september 2009 23:37

Nu är vi äntligen sambos. Första natten som jag "bor" här nu. Dom nätterna innan räknas inte! ;) Hasse är på jobbet så jag har egentid med mig själv på kvällen. Köpte chips, ostbågar och chocklad och gottade mig till framför Idol. Det är ju faktiskt ...

Av Frida S - 23 september 2009 01:28

Nu får det räcka för inatt... Här ser ni lite saker jag ska ta med mig, min älskade blomma som jag vet det perfekta stället för i våran lägenhet ;)   Se hur tomt och rent det blev på köksbänken.   Allt på bordet ska hem till det nya köket...

Av Frida S - 22 september 2009 23:46

Å HEJ OCH HÅÅÅÅ! Nu är jag strax klar med disken, väntar på att den ska torka och köra det sista efter min middag som består av två Billys pizza... Usch vad hemskt. Jag vill ha ris med tsatsiki och falafel.. med fetaost mmmm...   Allt städande få...

Av Frida S - 22 september 2009 20:37

Kom hem från jobbet nu och satte mig direkt framför datorn för att koppla av lite. Jag är så sjukt stressad och uppjagad. Det är 3 dagar kvar tills Hasse kommer med sin pappa och ska flytta mina saker. Och jag har mycket att göra...   Städa ur ...

Av Frida S - 21 september 2009 21:40

Ligger i sängen efter en hård runda av städning i lägenheten. Slängde massa strunt som jag samlat på mig så som veckotidningar, reklam, gamla hårsprayflaskor, smink, papper och faktiskt en del porslin som är för fula eller som jag har tröttnat på. En...

Presentation


Jag orkar inte vara söt :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards